dinsdag 27 maart 2018

Bookfaces

Recent ontdekte ik een nieuw fenomeen, de 'bookfaces'. Hieronder heb ik een aantal voorbeelden geplaatst, allen afkomstig van Pinterest. Ik vind het een heel grappig idee: je houdt een boek voor je gezicht (of voor je lichaam, afhankelijk natuurlijk van de afbeelding) en maakt een foto. Het is dan de bedoeling dat de afbeelding op het boek en jijzelf naadloos in elkaar overgaan. 

BookFace Contest Winners! | Book, Line, and Sinker

Het lijkt mij best leuk om te proberen maar waarschijnlijk werkt het het beste om dit samen te doen, zodat de ander op afstand kan bekijken of het allemaal klopt. Probeer ook je kleding af te stemmen (vaak is dit alleen de bovenkleding). Als het er eens van komt dat ik het probeer, dan laat ik het jullie zien (indien toonbaar ;-) )

Today's #bookfacefriday remembers Jane Austen, who passed away in Winchester 199 years ago. Last week The Martial Rose Library Staff visited Chawton House Library in Hampshire, where they are celebrating the 200th anniversary of Emma, one of her most famous novels. We even got a behind-the-scenes tour! #bookface

Een aantal maanden heeft hierover ook een artikel in Flow gestaan, Hier kun je tips vinden voor als je dit zelf wilt proberen.


Meer zien? Zoek dan eens op 'bookfaces' op Pinterest of Instagram, er zitten hele mooie maar ook heel komische tussen! Kunstwerkjes!

Bookface http://writersrelief.com/

Veel plezier!


1 opmerking:

  1. ja leuk zeg kende dit nog niet die jane austen is erg goed zeg ha ha ja dat zal wel dat er ook grappige tussen zitten maar de art achtige zijn net kunstwerkjes bijzonder zeg !

    BeantwoordenVerwijderen