woensdag 7 september 2016

Herfst in de tuin! (+ meer foto's van het kastje)

Het is al september maar qua temperaturen lijkt het nog lang geen herfst. Maar eerlijk gezegd heb ik er wel weer zin in! En de natuur ook, want in mijn tuin begint het zowaar al een beetje herfst te worden met mooi rode rozenbottels en paarse heide. 



En ik heb nog even een paar foto's van het kastje gemaakt, zoals beloofd. Dit zijn voorlopig de laatste hoor ;-) Jullie zullen wel denken: wéér dat kastje.


Maar ik ben nu blij met het totale hoekje. Dus even showen hoor!



En dat de herfst in aantocht is, zie je ook bij de winkelketens zoals Sostrene Grene (ja, daar wil ik binnenkort dus weer even heen!) met hun nieuwe wooncollectie.



Maar eigenlijk ben ik nu ook al blij met mijn huisje. Het is in ruim een jaar tijd toch weer helemaal 'eigen' geworden en dat voelt fijn. En af en toe wat nieuws erbij voor de afwisseling.. natuurlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten