dinsdag 7 juni 2016

Leeslijstje

Hebben jullie ook een leeslijstje? Wat maar nooit leeg wordt (er komt alleen maar meer bij)? Ik dus wel, het zit in mijn hoofd want de meeste schrijf ik helemaal niet op. Waardoor ik sommige ook weer vergeet en er pas veel later weer aan denk. 
Momenteel ben ik bezig met 'Aan de rand van het meer' van Kate Morton, welke ik al met mijn verjaardag had gekregen van vriendin L. Nu pas aan toe gekomen (heerlijk boek!). En ik lees tussendoor ook nog 'Neem een geit' van Claudia de Breij. Allemaal mooie levenswijsheden die zij verzameld heeft bij oudere bekende mensen. 
Verder staan nu op mijn leeslijstje onder andere deze:

Afbeeldingsresultaat voor Rosie zegt ja
'Rosie zegt ja' (According to yes) van Dawn French. Nog niet verschenen. Anders dan de titel doet vermoeden gaat dit boek absoluut niet over trouwen! Meer kan ik er ook nog niet echt over zeggen, het boek is immers nog niet verschenen dus we moeten het doen met de tekst op de achterflap:  In het kille appartement van de familie Wilder-Bingham aan Park Avenue bestuurt matriarch Glenn haar huishouden als een generaal. Wanneer de Engelse giga-optimiste Rosie hun huis binnenstuitert, heeft niemand in de gaten dat ze lak heeft aan reglementen. Rosie - achtendertig, excentriek, met een geheim verdriet en een hart zo groot als New York - begint hun levens draad voor draad te ontrafelen.

Afbeeldingsresultaat voor Een bijzonder jaar

'Een bijzonder jaar' van Lori Nelson Spielman heb ik ook nog liggen en ben ik ook heel benieuwd naar. 'Love actually' in boekvorm, zo wordt hij omgeschreven. Dus ben erg benieuwd. Klinkt als een fijn feel good verhaal. 

Afbeeldingsresultaat voor de bijenkoningin

'De Bijenkoninging' van Cristina Caboni. Lekker zomers boek.

En nog vele, vele andere. Eigenlijk moet het lijstje ook nooit leeg raken. Dan heb ik altijd iets om naar uit te kijken!

1 opmerking:

  1. leuk lijstje ik lees nu ook even minder maar dat komt door mijn verhuizing drukte

    BeantwoordenVerwijderen