woensdag 25 mei 2016

Rokje en zo

Al een paar jaar terug maakte ik dit rokje (met hulp van vriendin M. met de rits en het lockwerk, wat ik toen beide nog nooit had gedaan). Het enige wat er nog aan moest gebeuren was het vastzetten van het beleg aan de binnenkant. Maar omdat het rokje me ook net iets te ruim zat, heb ik dat toen nooit afgemaakt en is het ongedragen in de kledingkast terecht gekomen.


Nu ik weer eens uitgebreid mijn kledingkast opruimde, kwam ik het rokje tegen en dit keer paste het perfect. Ik heb meteen het beleg vastgezet zodat ik het ook daadwerkelijk kon gaan dragen. 


En nu dus hierbij enkele 'aan'-foto's (wat een gedoe om die van jezelf te maken...)



Met een niet al te schone spiegel waarbij het licht ook nog eens van achteren komt wordt het niet zo'n duidelijke foto, maar heb hem toch even geplaatst om jullie een idee te geven. Het rokje is dus a-symmetrisch.

 En nog even een foto van een van mijn lievelingshoekjes in huis. Helaas doet mijn geranium het in huis een stuk minder goed dan de geraniums buiten. Het kastje links op de foto wil ik binnenkort gaan verven. 


En zo is er altijd wel weer een project. Helemaal niet erg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten