maandag 21 maart 2016

Haasjesslinger

Vorige week had ik ineens zin om de haasjesslinger te knutselen die ik al diverse keren was tegengekomen op Pinterest. (En diezelfde week zag ik iets soortgelijks in de folder van Blokker staan, daar kijken de medewerkers blijkbaar ook op Pinterest). 


Heel eenvoudig; vlaggetjes knippen, een haasje uit stevig papier knippen en deze met verf op de vlaggetjes tamponeren, en vervolgens de vlaggetjes aan een touwtje of lintje naaien. Oja, en natuurlijk het grappigste hieraan: de pomponnetjes als staartjes. Ik had er nog roze liggen dus deze heb ik gebruikt, maar het is natuurlijk ook heel vrolijk om meerdere kleurtjes te gebruiken. Of juist gekleurde haasjes en witte staartjes.


Ook naaide ik langs elk vlaggetje nog een randje roze kant.



En klaar is je paasdecoratie! Ik heb het slingertje zelf aan de muur gehangen, maar voor een raam is ook leuk. 



Voor mijn verjaardag vroeg (en kreeg!) ik deze kruidenrekjes nog, en mijn vriend heeft ze dit weekend voor me opgehangen, aan de binnenkant van de kelderdeur. Het zijn gewoon eenvoudige rekjes, maar het scheelt me weer ruimte op de plank doordat nu niet al die kleine potjes daar staan. Bovendien kan ik er nu beter bij. Heel handig!


En ja, ik ben ook alweer wat verder met mijn 'draadjesproject'. Dus daarvan binnenkort ook weer wat foto's! Een fijne week gewenst!

1 opmerking:

  1. leuk geworden die vlaggentjes ja je zag ze heel vaak rond gaan op pinterest handig dat kruidenrekje veel winkelbedrijven kijken vaak voor inspiratie op pinterest maar ook stylisten voor ideeen en om te kijken wat veel mensen leuk vinden wat er wordt ge pint zo krijgen ze een idee wat mensen leuk vinden en wat een trend is ah supermarkt kijkt ook via pinterest vaak bij recepten even later zien je het recept of het product bij ah liggen denk dat dat de detailhandel en flagschips shops dit doen het is wel heel slim van ze

    BeantwoordenVerwijderen