maandag 12 januari 2015

Een gewone winterdag

Vandaag was het een dag zoals je ze wel vaker hebt. Regen, veel wind, niets bijzonders in de planning.


Dus maakten we het binnen maar gezellig en hebben we het grootste deel van de dag binnen doorgebracht (hoewel we wel even naar buiten zijn geweest om een frisse neus te halen, ook belangrijk). We hebben gekleurd, spelletjes gedaan en verhaaltjes gelezen.


De winterse decoratie liet ik nog maar even staan. En weer een nieuwe frisse kleur kaarsen erbij.


We bakten ook nog chocolademuffins, ook zo'n leuk karweitje voor zo'n winterse dag. (En nu bak ik tot mijn verjaardag niets meer want de winterkilo's mogen er nu ook wel weer af..)


En nu mijn zoontje slaapt duik ik weer in mijn boek, 'Het Rosie Project' van Graeme Simsion. Echt een heel lief, leuk en grappig boek. Inmiddels is er al een vervolg, deze heb ik ook al gereserveerd bij de bibliotheek. Dus mocht je nog wat leesvoer zoeken voor de wintermaanden dan is dit zeker een aanrader!


Kortom, misschien een heel gewone dag maar die zijn soms erg fijn! Morgen weer verplichtingen, dus dan is een dagje 'niks' echt lekker.

3 opmerkingen:

  1. Lekker knus hebben jullie het samen :-)
    En bibliotheek /boek promotie vind ik altijd top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk lekker knus in huis met een boek duik zo ook eventjes in mijn boek bakken is juist leuk met dit soort weer en het is ook wel eens lekker dat je niet na buiten hoeft

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey wat grappig bij staat precies hetzelfde potje met bolletjes en dienblad op tafel dus erg leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen