maandag 18 november 2013

Christmaholic

Waarschijnlijk weten jullie inmiddels wel dat ik enorm hou van kerstmis en dan voornamelijk de voorbereidingen: het huis versieren, koekjes bakken, kerstspulletjes shoppen, zelf decoratie knutselen...

Snow-Day-Banner[5]

Op mijn Pinterest-pagina (een link vindt je hier ) verzamel ik voor mezelf allerlei ideeën om te doen, te maken, te bekijken, kortom: om helemaal in de stemming te komen. Tijdens het 'pinnen' kwam ik een leuke Nederlandse kerstsite tegen die ik jullie niet wil onthouden: Christmaholic, een site die is opgezet door een Nederlandse dame die net zo'n kerstfan is als ik.
hartige kerst bladerdeeghapjes koekjes

Je vindt er allerlei lekkere recepten, knutselideeën, sfeerfoto's, kerstshoptips in eigen land (met foto's!), kerstmarkten in binnen- en buitenland, beautytips, kerstverhalen, muziek-en filmtips... eigenlijk alles wat met kerst te maken heeft.

scrooge2

Dus heb je ook zin om alvast een beetje in de kerststemming te komen (ja, ik weet dat het nog vroeg is), dan moet je zeker even op deze site kijken!

1 opmerking: