maandag 21 oktober 2013

Verstuurde Snail Mail

Vorige week liet ik jullie al zien dat ik ontzettend leuke post had gekregen, nu wil ik nog even laten zien wat ik zelf heb opgestuurd.


Een zelfgemaakt hertje en huisje van vilt...


... een kaartje met brief, en verschillende stofjes..


... een zakje met knoopjes, en een lekker recept voor limoen-meringue-cupcakes..


... een patroon om zelf nog een paar van die hertjes te maken..


.. en een paar leuke borduurpatroontjes


Van te voren had ik van Femke wat informatie gekregen over haarzelf, waarin onder andere stond dat ze graag naait en in de keuken staat (vandaar die stofjes, knoopjes en het recept). Verder had ze haar Pinterestpagina genoemd en daar zag ik dat ze -net als ik- veel zelfmaakinstructies voor uiltjes had verzameld, en borduurpatroontjes (daarom dus ook de borduurpatroontjes in de envelop). De envelop zelf heb ik nog beplakt met wat plaatjes, bloemetjestape en een taartonderlegger (op de eerste foto het beste zichtbaar).


Helaas heb ik nog geen bericht gehad dat ze het goed heeft ontvangen maar ze kent mijn blog bij mijn weten niet (tenzij ze het wel al heeft ontvangen:-) ) dus durfde ik wel wat foto's te plaatsen. Femke, laat je het me nog weten of je het gekregen hebt?
22-10: Inmiddels vernomen dat het goed is aangekomen en dat ze er blij mee is, fijn!

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk pakketje heb je er van gemaakt! Hopelijk krijg je snel een bevestiging van Femke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wat een heerlijk pakketje en dat vilten hertje! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk hoor! hoop dat femeke gauw wat laat horen het ligt in ieder geval niet aan het leuke pakketje
    groetjes leon10

    BeantwoordenVerwijderen