woensdag 10 juli 2013

En weer een nieuw Tildaboek

Tone Finnanger is lekker bezig, er komen steeds weer nieuwe Tildaboeken. Nu zag ik op de Handwerksite alweer het nieuwste winterboek (alleen nog in het Noors):


Ik ben heel benieuwd wat we hiervan weer kunnen verwachten. Ik kon nog niet veel plaatjes van de binnenkant vinden dus dat moeten we maar even afwachten. Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik het vorige winterboek ook nog niet heb aangeschaft maar ik heb nog een boekenbon liggen dus misschien dat ik het daarvan ga kopen. Nog maar even smullen van de projecten die daarin staan:

Deer aus dem Buch Tilda Tone Finnanger «Tildas Vintereventyr»

Tildas Vintereventyr - moranguinho - Álbumes web de Picasa

Tildas Vintereventyr - moranguinho - Álbumes web de Picasa

Het enige wat me nog heel erg leuk lijkt van Tilda, is een herfstboek. Met pompoenen, blaadjes, eikeltjes, kastanjes... Maar misschien komt dat nog een keer. Voorlopig hebben we in ieder geval weer genoeg te knutselen. (Wat zeg ik: tijd tekort!)

Oh ja, en ik zit nu ook op Pinterest: http://pinterest.com/HuizeTheemuts/pins/
Hierop heb ik een album gemaakt met mijn eigen creaties en een album met allerlei inspiratie. Een album van ons (nieuwe) huis volgt!

Fijne week!

1 opmerking:

  1. ziet er mooi uit vooral dat elfje in dat brocante theekopje is erg schattig ja herfstboek heb ik ook nog niet ondekt van ze misschien kun je haar mailen en de tip doorgeven wie weer reargeerd ze er wel op fijne dag leon10

    BeantwoordenVerwijderen