vrijdag 7 december 2012

December Daily- 7: Writing Christmascards

Kerstkaartjes schrijven vind ik een leuke bezigheid. Tegenwoordig gaat veel via de e-mail maar ik verkies de ouderwetse kaart boven de electronica. Het leukste vind ik om er nog een persoonlijk berichtje op te schrijven maar daar ben ik dan weer niet zo origineel in dus dat gebeurt maar bij een enkel kaartje.


Kaartjes ontvangen vind ik trouwens net zo leuk! Allereerst al om te raden van wie het is (aan de hand van het handschrift op de envelop), en om het idee dat iemand eraan gedacht heeft jou een kaartje te sturen. De kaartjes krijgen hier een mooi plekje aan een lintje in de woonkamer. Dan kunnen we er nog weken van genieten.


En de decemberzegels, ook elk jaar weer leuk (moet bekennen dat deze van vorig jaar zijn, maar moet er nog even een velletje bij halen). Ben ook wel benieuwd naar die van dit jaar!


Ik zeg: Kleine moeite, groot plezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten