maandag 31 december 2012

December Daily- 31: Happy new year!!

Het is niet helemaal gelukt om elke decemberdag te schrijven... maar toch wel de meeste dagen gelukkig. En nu gaan we een nieuw jaar in. Net nog gezellig oliebollen gebakken met mijn moeder, toch een beetje traditie op oudjaarsdag. Vanavond gezellig met vrienden het oude jaar uitzitten.

En dan is het 2013...
Meestal heb ik geen goede voornemens maar nu toch een paar. Ik wil weer een leuke baan vinden, graag iets afvallen (origineel!) en attent zijn met kaartjes, bezoekjes etc.. Ik ga mijn best doen!

Jullie wens ik allemaal een

HAPPY NEW YEAR !!

1 opmerking:

  1. Wat goed dat je je goede voornemens op durft te schrijven. Een leuke baan vinden is bij mij ook een droom (wens). Maar durf de stap niet te nemen. Er zit een stemmetje in me die zegt: wie zit er nu op een vrouw van bijna 50 jaar te wachten die al 16 jaar thuis is. Hoop op jou blog gauw te lezen dat het je gelukt is misschien verdwijnt bij mij dat stemmetje dan wel.
    Groetjes en de allerbeste wensen voor in het nieuwe jaar.
    Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen