maandag 20 augustus 2012

Scentchips, create your own fragrance

Ik was vandaag bij vriendin L. op visite en toen kreeg ik -heel lief- al wat verjaardagscadeautjes (terwijl ik nog lang niet jarig ben!). Dit kwam omdat zij naar Engeland is geweest en daar het een en ander voor me had ingeslagen ;-) Maar de Engelse dingetjes laat ik de volgende keer zien (flauw he). Dit zat er ook bij, en wilde ik jullie allereerst laten zien!





Misschien kennen jullie het wel, het schijnt nogal een rage te zijn nu. Scentchips zijn een soort geurende 'chips' (in bloemvorm) om in een brandertje te doen (en die kreeg ik er ook bij!) En ze ruiken heerlijk! 

Er zijn veel verschillende geuren: van vanille tot dennen, en van regen tot aardbei. Het leuke is dat je verschillende geuren ook samen kan branden en daarmee dan een nieuwe geur te creeeren. Ik kreeg er een receptenfolder bij met fijne combi's (kerstige combi's met dennen en cranberry bijvoorbeeld, of het huiselijke van kaneel met vanille). In Nederland is minder keuze dan in bijvoorbeeld Amerika maar ook hier is volop keus. Echt een aanrader, vooral als we straks weer wat meer uurtjes binnen doorbrengen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten