vrijdag 20 augustus 2010

Grey is the time, is the place, is the motion...

... jawel, deze week heb ik veel grijs gezien maar ook wel wat kleurtjes hoor! Deze heb ik bijvoorbeeld gemaakt: een hoesje voor de mobiele telefoon van mijn zusje. Voor mezelf heb ik een vergelijkbare gemaakt.
...yes, this week I saw a lot of grey but a few colors also! I made this one par example: a case for the mobile phone of my sister. I have made something like this for myself.En dit vogeltje maakte ik ook deze week.
And this little bird I made also this week.
Maar om terug te komen op de grijze mood... dit is de reden dat ik deze week zoveel grijs heb gezien! Herkennen jullie hem nog terug van eerdere posts (toen was ie nog blauw..)?
But to come back on my grey mood... this is the reason why I saw so much grey this week! Can you recognize it from earlier posts (then it was darkblue...)?
Het lijkt meteen heel anders!
It looks immediately different!
Een vrolijk gekleurd accent hier en daar...
A colorful accent at some places...
Wat ik ook het fijne vind aan grijs is dat bijna alle (pastel)kleuren erbij passen, en ook met wit gecombineerd is het een prachtige kleur!
What I like about grey is that almost all (pastel)colors fit there, and combined with white it's also a lovely color!
Ja, ik ben helemaal blij met mijn nieuw geverfde tuinhuisje! Het heeft me wel een paar dagen verven gekost (wat ik erg leuk vind om te doen trouwens!) maar je ziet meteen resultaat!
Yes, I'm very happy with my new painted gardenhouse! It was a few days of painting (what I like to do moreover!) but you can see result immediately!

1 opmerking:

  1. Het is even een klus, maar dan heb je ook el wat! Jullie schuurtje is prachtig zo, en idd combineert het heel mooi met pastelkleurtjes.
    Je vogeltje en het hoesje zijn ook weer superleuk geworden!
    Alvast een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen