donderdag 10 juni 2010

The Tilda-swap arrived!!

Bereid je maar voor... dit gaat een lange post worden, want... Yeah! De Tildasummerswap van Louisa uit Engeland is gisteren aangekomen!!!
Prepare yourself, this is gonna be a long post, because... Yeah! The Tildasummerswap from Louisa from England arrived yesterday!!! Dit pakket stond op de tuinbank toen ik thuiskwam. Dit ziet er al veelbelovend uit, toch?
This package was on the gardenseat when I came home. This allready looks promising, isn't it?
Mooie zegel ook...
Nice stamp too...

En dit vond ik in het pakketje! Een lief briefje op Cath Kidston-postpapier, veel aantrekkelijk uitziende cadeautjes in CK-pakpapier en een mooi Engels woonblad. We hadden namelijk afgesproken om ons favoriete woonblad mee te sturen.
And this is what I found inside! A sweet letter on Cath Kidston-writing paper, many attractive-looking gifts in CK-wrappingpaper and a beautiful English homemagazine. We had agreed to send our most favorite homemagazine with the swappackage.

Ik begon natuurlijk met het grootste cadeautje, nieuwsgierig als ik was... :-) En daar kwam deze geweldige guirlande uit, met twee schattige Tildameisjes en hartjes ertussen! Ik vind de stofjes super, en het is heel netjes gemaakt.
I started with the biggest present offcourse, I was curious... :-) And in there was this great guirland, with two lovely Tildagirls and hearts between them! I love the fabrics, and it's very nicely made.

In het volgende pakje zat de nieuwste catalogus van Cath Kidston, en er kwam nog iets uit met het CK-label. Wat zou dat zijn? Ik zal trouwens even een uitleg geven: Louisa en ik kwamen er in ons mailcontact achter dat we allebei de CK-dingen helemaal super vinden.
In the next present was the newest catalog of Cath Kidston, and I found another thing with the CK-label. Wat would it be? I will give here an explanation moreover: In our mails Louisa and I find out we both love the CK-stuff very much.

Het is een prachtige CK-tas!!! Fantastisch toch?
It's a lovely CK-bag!!! Fantastic right?

Op het volgende pakje zat een lief berichtje...
On the next one I found a sweet note...

En dit leuke potje met aardbeitjes zat erin. Ook weer zo mooi gemaakt!
And this nice jar with strawberries was in it! Again so beautifully made!
Mijn volgende verkoudheid zal iets vrolijker zijn met deze leuke zakdoekjes!
My next cold will be happier with this nice towels!

Al mijn notities kan ik hierin kwijt.. schattig boekje he?
All my notes I can write in here.. sweet little book isn't it?

Zoals jullie weten bak ik ook zo nu en dan iets. Een taart, een cake, koekjes... maar de volgende keer gaan het wel heel vrolijke muffins worden!
As you know, I bake sometimes a pie, cake or cookies... but the next time the muffins will be even happier
In dit kleine blikje...
In this small can...
... zitten allemaal lieve knoopjes!
... there be lovely buttons!
Louisa, ik ben helemaal verrast door al deze leuke cadeautjes! Heel erg bedankt, ik ben er superblij mee en ik vind het een geweldige swap!!!
Louisa, I'm really surprised by all this nice presents! Very much thanks, I'm very happy with all and I think it's a great swap!!!
En deze dames hebben al een mooi plekje gevonden om hun dagen door te brengen. Nogmaals bedankt!!
And these ladies have already found a nice place to spend their days. Thanks again!! :-)

5 opmerkingen:

  1. Jee zeg jij bent me toch verwend.....
    Wat een heerlijke cadeaus......dat is toch echt genieten....
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOhhhh wat een verwennerij zeg....geniet er maar van.

    Fijn weekend gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een leuke swap!!! Echt geweldig! Echt iets voor jou (tenminste, dat denk ik, zo goed ken ik je natuurlijk ook niet).
    Daar wordt je toch helemaal vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowww joh lekker en dat met dit weer, daar kikker je van op.!
    Wens je alvast een fijn weekend,
    Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben jij een vreselijke bofferd. Echt geweldig! Ziet er allemaal prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen